Atėjus pavasariui pamažu asmeninės šventės, verslo renginiai bei dideli, masiniai koncertai persikelia į atviras erdves, o naujausios tendencijos ir pasirinkimų gausa skatina ieškoti netikėtų ir autentiškų idėjų, pritraukiančių nepamirštamų įspūdžių laukiančius vartotojus.
Renginių tendencijos 2024 metais: tvarumas, patirtys ir autentiškumas
Renginių organizavimo sritis yra itin dinamiška. Renginių organizavimas – tai daug niuansų, etapų apimantis procesas, reikalaujantis profesionalumo. Tendencijos ir žmonių lūkesčiai keičiasi, o norint surengti įspūdį paliekantį renginį, kad ir kokia jo specifika bebūtų, reikia pasitelkti kūrybiškumą, strateginį mąstymą ir sukauptą patirtį, leidžiančią priimti geriausius sprendimus. Taigi kokios renginių tendencijos vyraus 2024 metais, ko galime tikėtis šioje nuolat besikeičiančioje srityje?
Jei reikėtų išskirti kelis raktažodžius, kurie geriausiai apibūdintų 2024 metų renginių tendencijas, tai galėtų būti: patirtys, tvarumas, individualumas, gyvi susitikimai, technologijos, interaktyvumas.
Akivaizdu, kad rinkoje dominuoja gyvi susitikimai, tačiau pasaulinės pandemijos metu atsiradęs virtualių renginių poreikis dar nežada visai pasitraukti. Dabar yra itin mėgstamas hibridinis renginių modelis, ypač kalbant apie tokius renginius kaip konferencijos, pristatymai, įvairūs verslo renginiai. Įmonės „Cvent“ atliktos apklausos duomenimis, net 41 % apklaustų renginių organizatorių teigė, kad 2024 metams yra numatę hibridinio formato renginių. Toks formatas, kai dalyvauti renginyje galima tiek nuotoliu, tiek vietoje, suteikia laisvę pasirinkti, kiek ir kaip įsitraukęs į renginį bus dalyvis, negana to, tai padeda lengviau planuoti savo laiką ir padaro renginius dar lengviau pasiekiamus. Todėl nenuostabu, kad net nelikus būtinybės renginius organizuoti nuotoliu, ši tendencija vis dar išliko.
Unikalios, neįprastos erdvės renginiams, sukuriančios įsimintinas patirtis – to galima tikėtis 2024 metais.
Tai galioja ne tik verslo renginiams, tokiems kaip pristatymai ar komandos stiprinimo renginiai (angl. team building), tačiau ir, pavyzdžiui, vestuvėms. Išskirtinumo ir autentiškumo – to siekiama kuriant patirtį tiek asmeninėse šventėse, tiek dideliuose renginiuose.
Patirtiniai renginiai tampa vis populiaresni. Pavyzdžiui, kalbant apie verslo renginius, jei anksčiau organizuojant renginį, skirtą naujam prekės ženklui, produktui ar paslaugai pristatyti, pakakdavo iškilmingo pristatymo, tai šiandien, norint ne tik nustebinti, bet ir įtraukti dalyvius, rengiamos įvairios dirbtuvės, edukacijos, siekiant kurti ne tik informacinį, bet ir patirtinį renginį. Nuotaika, emocijos ir patirtys – tai renginio elementai, leidžiantys kurti ryšį su vartotoju, klientais, partneriais, vystyti teigiamas asociacijas ir palikti ilgalaikį įspūdį. Vis labiau mėgstami tampa ir įmonės darbuotojams skirti renginiai, kuriuose komanda stiprinama edukacijų, dirbtuvių metu, išmokstant naujo įgūdžio ar pan. Tai kuria bendruomeniškumo jausmą, o taip pat leidžia kurti pozityvias sąsajas, skatina kūrybiškumą.
Įdomių, išskirtinių patirčių kūrimas būdingas ir kitokio pobūdžio renginiams, nes vartotojai vis labiau vertina unikalias patirtis, o juos nustebinti tampa vis sunkiau. Tačiau tai nebūtinai reiškia pompastišką reginį – išskirtiniais gali tapti tam tikri renginio akcentai, organizuojama veikla ar, kaip jau minėta, pačios renginio vietos netikėtumas. Pavyzdžiui, kalbant apie vestuvių organizavimą, vis populiaresnės tampa įvairios netradicinės idėjos, suteikiančios šiai šventei individualumo, spontaniškumo, o tai gali įkūnyti net tokie akcentai kaip jaunųjų apranga, šokis ar fotografijos.
Na, ir žinoma, negalima pamiršti tvarumo, kuris tikrai nesitrauks iš įvairaus formato renginių populiariausių tendencijų. Juk renginys, ypač jei tai – verslo renginys, yra tam tikra komunikacijos su vartotoju forma. Tai, kokias vertybes įmonė reprezentuoja, yra svarbus veiksnys įvaizdžiui formuoti.
Renginių organizavimas – tai strateginio mąstymo, atidumo kiekvienai detalei, kūrybos ir profesionalumo reikalaujantis procesas. Ypač siekiant išsiskirti šiandieninėje rinkoje. Sklandus renginio organizavimas – tai kelias į nepamirštamą šventę ir ilgai išliekančias emocijas.
OWEXX – visapusiškos renginių organizavimo paslaugos
OWEXX renginių organizavimas – tai paslaugos nuo renginio koncepcijos kūrimo iki visapusiško renginio išpildymo. Juk OWEXX renginių organizavimo šūkis – easy to feel, puikiai atitinkantis ir naujausias renginių tendencijas. Profesionaliai suorganizuotas renginys – tai ilgai išliekantis įspūdis ir geriausios emocijos.
Skirtingi elementai, sujungti į visumą, dovanoja nepamirštamas akimirkas. Nuo renginio formato iki vedėjo, nuo scenarijaus iki garso ir apšvietimo technikos, nuo dekoracijų iki scenos.
OWEXX gali pasirūpinti renginio organizavimo darbais nuo A iki Z: tai renginio koncepcijos ir scenarijaus kūrimas, vietos ir datos numatymas, atlikėjai, muzikos grupės, DJ ir vedėjai, scena, renginio apšvietimas, garso įranga, renginio apipavidalinimas, renginio įamžinimas ir t. t. Kai renginys OWEXX rankose – pasiruošimas vyksta be streso ir profesionaliai. Vestuvės, verslo renginiai, konferencijos, masiniai renginiai, koncertai – idėjos tampa nepamirštamomis akimirkomis kartu su OWEXX!
OWEXX – easy to feel.